Najczęściej zadawane pytania.

Małe kompendium wiedzy, które może Ci się przydać w odpowiedzi na nurtujące pytanie.

Przyciemnianie szyb.

Ceny za przyciemnienie kompletu tylnych szyb zaczynają się od 450 zł. Cena zależy od konkretnego modelu auta i liczby szyb.

Ceny za przyciemnienie kompletu tylnych szyb zaczynają się od 450 zł. Cena zależy od konkretnego modelu auta i liczby szyb.

Folię profilujemy do kształtu szyby, następnie montujemy od wewnątrz.

Folie marki LLumar posiadają 7 stopni przyciemnienia do wyboru (od 5 do 85% przepuszczalności światła). Głównie stosujemy 5, 15, 35 i 50%.

Wedle polskiego prawa przepuszczalność światła bocznych przednich szyb powinna wynosić 70%, szyby czołowej 75%. Nakładając nawet najjaśniejszą folię na fabrycznie przyciemnione szyby, przekroczymy dozwoloną granicę. Przody więc tylko na odpowiedzialność i życzenie Klienta.

Przyciemnienie zajmuje nam do około 4 godzin, a na wizytę należy umówić się wcześniej.

Demontaż szyb w 95% przypadków nie jest konieczny. Zwykle, w przypadku większości aut nie trzeba również demontować tapicerki, tylko niektóre modele tego wymagają.

Przez 7 dni po montażu należy wstrzymać się od opuszczania szyb i podgrzewania tylnej szyby. Po tygodniu, po odparowaniu i wyschnięciu wilgoci która znajduje się pod folią, można już normalnie opuszczać szyby i podgrzewać tylną.

Folie są przebadane przez Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Krakowie. Każdy Klient otrzymuje od nas Zaświadczenie o Instalacji Folii, na którym jest numer badań, poświadczający, że folie są zgodne z wymaganiami Regulaminu Homologacji. Ponadto nasze folie mają wypalony nr ABG i poświadczenie homologacji na teren Niemiec.

Każdy Klient otrzymuje gwarancję na folię i montaż (3-letnią w przypadku folii standardowych, dożywotnią przy foliach ceramicznych LATI).

Zabezpieczenie lakieru folią PPF.

Jest to najlepsza na rynku ochrona lakieru przed uszkodzeniami mechanicznymi typu odpryski, przetarcia itp.

Jest to najlepsza na rynku ochrona lakieru przed uszkodzeniami mechanicznymi typu odpryski, przetarcia itp.

Czas aplikacji wynosi zazwyczaj do 4 dni dni. Przy zabezpieczeniu frontu auta wystarczy 2 dni.

Folia LLumar PPF Platinum II ma gwarancję 10 LAT.

Oklejanie pojazdów.

Folia na auto daje nam zupełnie nowy wizualny efekt, ochraniając przy tym lakier przed czynnikami zewnętrznymi.

Folia na auto daje nam zupełnie nowy wizualny efekt, ochraniając przy tym lakier przed czynnikami zewnętrznymi.

Każdy samochód wyceniany jest indywidualnie, ponieważ na cenę ma wpływ sporo czynników. Taki przybliżony koszt samochodu osobowego typu sedan wynosi około 7 tys. zł netto

Pracujemy na bardzo dobrych jakościowo materiałach – foliach marki 3M, Avery, KPMF, Oracal, Hexis. Dobrze dobrany materiał jest podstawą, która gwarantuje, że po oklejeniu auto będzie prezentowało się idealnie.

Ubytki, rdza oraz zarysowania na lakierze muszą zostać usunięte przed aplikacją folii. Folia nie ukryje niedoskonałości i może słabo się trzymać na nierównej powierzchni karoserii.

Proces aplikacji folii na całym aucie zajmuje zwykle około 3-4 dni roboczych w przypadku samochodów osobowych. Znaczenie mają: wielkość auta, stopnień trudności i zakres prac.

Folia jest demontowalna – w każdym momencie można wrócić do poprzedniego koloru auta.

Materiały i narzędzia, których używamy pozwalają demontować folię bez uszkodzenia lakieru. Do tego duże wyczucie oraz doświadczenie pozwalają na to, aby samochody po demontażu folii wracały do właścicieli w stanie nienaruszonym.

Producent daje 3 lata gwarancji na folię, choć folia utrzymuje swój nienaganny wygląd spokojnie do około 7 lat. Do tego każdy Klient otrzymuje rok gwarancji na montaż.

Tak samo jak samochód bez folii. Folię uszkadza to samo co lakier, więc jak najrzadsze używanie środków chemicznych i myjni automatycznych jest wskazane, aby jak najdłużej cieszyć się idealnym wyglądem folii. Posiadamy również środki specjalnie stworzone do pielęgnacji oklejonego samochodu, które pomogą utrzymać folię w idealnej czystości i nie wpłyną na jej żywotność i wygląd.

Auto detailing.

Jest to tzw. spa dla auta obejmujące czynności pielęgnacyjne wnętrza i części zewnętrznej samochodu. Są to np.: korekta lakieru, aplikacja powłoki ceramicznej, woskowanie, czyszczenie tapicerki, czyszczenie skóry, itd.

Jest to tzw. spa dla auta obejmujące czynności pielęgnacyjne wnętrza i części zewnętrznej samochodu. Są to np.: korekta lakieru, aplikacja powłoki ceramicznej, woskowanie, czyszczenie tapicerki, czyszczenie skóry, itd.

Jest to kilkuetapowe polerowanie lakieru (najczęściej dwu lub trzy), polegające na „wycięciu” rys i zarysowań.  Etap ten przygotowuje auto do aplikacji ceramiki na lakier.

Woskowanie to najprostsza  i najtańsza forma impregnacji lakieru po korekcie. Dzięki aplikacji wosku lakier zyskuje połysk oraz głębię koloru.

Wszystko zależy jaką ceramikę się używa. Żywotność jej może wynieść nawet 7 lat.

NIE. W zależności od stosowanych produktów ceramikę można aplikować na lakier, felgi, lusterka i szyby.

TAK. Korektę lakieru wyklucza rdza na lakierze, łuszczący się klar, odpryski na lakierze.

NIE. Ceramika ma za zadanie łatwiejsze dbanie o czystość auta, ochronę przed mikrorysami. Posiada także filtry UV chroniące lakier przed niekorzystnymi działaniami atmosferycznymi. Niewłaściwe zastosowanie szczotki/gąbki (np. gdy są brudne) może spowodować duże zarysowania. 

Zdecydowanie NIE. zalecane jest mycie ręczne, lub powierzenie swojego auta profesjonalnemu studio detailingowemu.

Okrągłe rysy powstałe podczas nieprawidłowego mycia.